VerbeterMeter ontzorgt
Tevredenheidsonderzoek geeft uw klanten de mogelijkheid feedback te geven op de belangrijkste aspecten binnen uw organisatie. Bovendien geeft het u concrete aanknopingspunten om in gesprek te gaan met ouders en uw kinderopvang verder te optimaliseren. VerbeterMeter begrijpt dat u uw tijd beter kunt besteden aan het opvolgen van tevredenheidsonderzoek dan het opzetten ervan. Daarom bieden we volledig geautomatiseerd onderzoek waarbij u zich volledig kunt richten op de resultaten.
Korte vragenlijsten voor ouders gericht op specifieke situaties, kennismaking, wennen, overgang naar nieuwe groep, korte jaarlijkse algemene vragenlijst en exit-onderzoek, worden automatisch verstuurd en verwerkt in het dashboard.
Door een altijd up-to-date dashboard kunt u meteen zien hoe uw organisatie presteert op klanttevredenheid. Er zijn rapportages op locatie, regio- of clusterniveau en op het niveau van de totale organisatie beschikbaar. Zo kunt u snel vergelijken en waar nodig actie ondernemen.
Verdieping
Wilt u naast geautomatiseerd onderzoek medewerkertevredenheid onderzoeken of heeft u andere specifieke wensen? Ook dat is mogelijk, u krijgt begeleiding van ons ervaren team om uw onderzoeksvraag zo goed mogelijk beantwoord te krijgen. U stelt de juiste vragen op het goede moment om zo uw organisatie naar een hoger plan te tillen.
Snel starten
U kunt snel met VerbeterMeter aan de slag! Er is geen ingewikkeld implementatietraject. Na een intake gesprek verzorgen wij de implementatie van VerbeterMeter binnen uw organisatie. Wij maken desgewenst een koppeling met uw kindplanningsysteem en zorgen voor snel resultaat.
Maak een afspraak
Wilt u meer weten over de aanschaf van VerbeterMeter of een afspraak inplannen voor een demonstratie? Neem dan contact op met onze accountmanager:
Angela HorsmanĀ
Telefoon: 06 36 57 25 29
E-mail: ahorsman@verbeter-meter.nl